Denne siden bruker cookies for statistikk, tilpasset innhold og annonser. Ved å fortsette å bruke siden godkjenner du at vi bruker cookies.
Vi har Norges beste kundesenter!
Torsdag 7. mai ble Sector Alarms kundesenter kåret til Norges beste for 2. gang og bransjens beste for 8. gang på rad!
"Ble tatt i mot av en blid, vennlig og imøtekommende kundebehandler. Denne lyttet tydelig til hva jeg har å si og hvor dette igjen ble tatt med i forslaget til løsning. Føler uten tvil at jeg fikk det aller beste tilbudet som kunne tilbys meg her i dag."
Person 1

"Jeg har bare positive kommentarer til denne samtalen. Enkle, forståelige og logiske tastevalg, lett å komme frem til kundebehandler, gode produktalternativer, en god pris. En god kundeopplevelse, og jeg kommer gjerne tilbake ved behov."
Person 2


Bransjens beste kundesenter 2008 - 2015 Den prestisjetunge bransjeprisen baserer seg på Norges største og mest omfattende undersøkelse av kundeservice. En rekke observatører utgir seg for å være kunder, og kontakter et bredt utvalg av kundesentre hvor de tester servicenivået gjennom såkalt ”mystery calling”. Dette er 9. gang prisen deles ut.

Kundeserviceprisen Dette er Norges største blindtest av kundesentre der det er gjennomført 25 samtaler til 105 av de største kundesentrene i Norge innenfor 16 utvalgte bransjer og en åpen klasse. I 2011 gikk den gjeveste prisen til Sector Alarm der vi ble best i Norge uavhengig av bransje. I 2015 ble vi sammen med Tele2 og Vitamail kåret til Norges beste kundesenter, og med dette forsterker vi vår posisjon som bransjens beste kundesenter.

Undersøkelsen gjennomføres av SeeYou i forbindelse med Call Center Dagene hvert år i regi av Confex.
© 2000 - 2015 Sector Alarm AS | Org.nr. 975368211 | Kontakt oss | Sitemap | Brukervilkår & cookies