Denne nettsiden benytter seg av cookies for statistikk og for å forbedre kundeopplevelsen. Les mer om hvordan Sector Alarm benytter seg av cookies.   Jeg forstår

Vi har Norges beste kundesenter

Torsdag 28. april ble Sector Alarms kundesenter kåret til bransjens beste for 9. gang på rad!
"Ble tatt i mot av en blid, vennlig og imøtekommende kundebehandler. Denne lyttet tydelig til hva jeg har å si og hvor dette igjen ble tatt med i forslaget til løsning. Føler uten tvil at jeg fikk det aller beste tilbudet som kunne tilbys meg her i dag."
Person 1

"Jeg har bare positive kommentarer til denne samtalen. Enkle, forståelige og logiske tastevalg, lett å komme frem til kundebehandler, gode produktalternativer, en god pris. En god kundeopplevelse, og jeg kommer gjerne tilbake ved behov."
Person 2


Bransjens beste kundesenter 2008 - 2015 Den prestisjetunge bransjeprisen baserer seg på Norges største og mest omfattende undersøkelse av kundeservice. En rekke observatører utgir seg for å være kunder, og kontakter et bredt utvalg av kundesentre hvor de tester servicenivået gjennom såkalt ”mystery calling”. Dette er 9. gang prisen deles ut.

Kundeserviceprisen Dette er Norges største blindtest av kundesentre der det er gjennomført 25 samtaler til 105 av de største kundesentrene i Norge innenfor 16 utvalgte bransjer og en åpen klasse. I 2011 gikk den gjeveste prisen til Sector Alarm der vi ble best i Norge uavhengig av bransje. I 2015 ble vi sammen med Tele2 og Vitamail kåret til Norges beste kundesenter, og med dette forsterker vi vår posisjon som bransjens beste kundesenter. Nå i 2016 har vi igjen fått prisen for bransjens beste kundeservice, og vi takker alle våre kunder for at de gjør dette mulig for oss. Tusen takk!

Undersøkelsen gjennomføres av SeeYou i forbindelse med Call Center Dagene hvert år i regi av Confex.
Hjertet i vår tjeneste er menneskene
© SECTOR ALARM 2016