Velkommen som kunde hos Sector Alarm

Du skal snart få besøk av en av våre montører for å sikre ditt lokale mot innbrudd. Her får du litt informasjon om hva det kan være lurt å tenke på i forkant, samt hva som skjer på selve monteringsdagen.

Hva må jeg gjøre på forhånd?

Nøkler
Tjenesten fra Sector Alarm inkluderer nøkkelservice. Dette betyr at vekter kan foreta innvendig kontroll av lokalet ditt ved en eventuell utrykning. Vi anbefaler derfor at du har et ekstra sett med nøkler klart som kan leveres til montør ved installasjon.

Passord
For sikker avmelding av utløst alarm, trenger du et passord og et motpassord som utveksles med alarmstasjonen. Passordene bør være noe som er lett for kontaktpersonene å huske, samtidig som det ikke er opplagt for andre. Det kan være lurt å tenke igjennom hva som kan fungere for deg, og eventuelt dine ansatte.

Oppussing?
Har du oppussing på gang i bedriften, anbefaler vi å utsette installasjonen til oppussingsarbeidene er ferdig. På den måten sikrer du at installasjonen kan utføres i sin helhet, og du slipper å få et nytt besøk for å ferdigstille installasjonen på et senere tidspunkt. 

Hva skjer på monteringsdagen?

Anbefalinger
Ved installasjon vil montøren forholde seg til din avtale med selger, samtidig som han/hun også utfører en befaring. Våre montører vil som fagpersoner alltid komme med anbefalinger for å sørge for optimal sikring av din bedrift. Dette kan innebære forslag om ekstra komponenter utover det som ble avtalt med selger. Her kan du lese om våre mulige tilleggskomponenter.

Oppmerking
Montør vil også sørge for optimal oppmerking av lokalet. Du kan få så mange merker du ønsker, men de skal settes opp av montøren. Vi anbefaler derfor at du blir med montøren ut rundt lokalet for å se hvor du ønsker oppmerking.

Signering
Det er viktig at en person med signaturrett for bedriften er tilstede ved installasjon. Denne personen vil velge passord, samt brukerkoder for alarmanlegget. Du kan slette, legge til eller endre brukerkoder ved å kontakte vår alarmstasjon. De vil etter en passordsjekk utføre ønskede endringer.

Når kommer montøren og hvor lang tid tar det?
Sector Alarm opererer med servicetider mellom kl. 08:00 og 16:00. Du vil bli påminnet om installasjonen per SMS dagen i forveien, og så vil montøren ringe deg i god tid før ankomst den aktuelle dagen. En nyinstallasjon tar i snitt 2,5 timer.

Jeg vil endre dato for installasjon – hva gjør jeg?
Ønsker du å endre dato for installasjon, ber vi deg ta kontakt med oss snarest (senest dagen før oppsatt avtale) slik at vi kan finne en ny dato til deg. Du er alltid velkommen til å kontakte oss på telefon 915 03033 (tastevalg 2), eller bedrift@sectoralarm.no Du kan også enkelt snakke med oss via chat ved å klikke på knappen «Chat med oss» nederst til høyre i bildet.

Betaling
Det vil bli fakturert i etterkant av installasjon i henhold til avtale. Det skal altså ikke betales noe på selve installasjonsdagen. Vi opererer med årlig forskuddsvis fakturering for bedrifter.

Kom i gang med APP & Mine Sider nå!


Med Sector Alarm App har du full oversikt over din boligalarm på mobilen; alarm på/av, historikk, oversikt over når barna kommer hjem, temperatur i hjemmet, låse opp døren for vaskehjelpen. Kombiner gjerne Sector Alarm App med Yale Doorman elektronisk dørlås- nøkkelfri hverdag der du styrer alarmen og lås med appen.

Steg 1: Sett opp din brukerkonto:
Klikk her for å komme igang

Steg 2: Last ned App og logg inn med brukerkontoen. 
- eller logg deg inn via Mine Sider
Appen og Mine Sider er oversiktlig og lett forståelig

Last ned til mobilen eller nettbrettet fra Google Play & App Store.