Akkurat nå spør kundene våre om dette...
Start med å sjekke batteriet på røykvarsleren. Har du tilgang til et nytt batteri, så bytt gjerne ut det gamle batteriet. Deretter støvsuger du filteret for støv og andre partikler.
Er du usikker på hvordan du gjør dette, kan du kontakt oss her via Chat.
Dersom du har et av våre nyere alarmsystemer, er det enkelt å bytte batterier selv. Her ser du en oversikt over de alarmkomponentene du fritt kan bytte batterier på selv, og filmene viser hvordan du enkelt kan gjøre dette.
Hvis varsellampen på betjeningspanelet lyser, kan det ha oppstått en feil i alarmsystemet. Dette kan for eksempel skyldes et problem med batteriet eller strømforsyningen, på grunn av et problem med sensorovervåking, en feil med GSM/GPRS eller andre forstyrrelser.
Bruksanvisningen som fulgte med alarmsystemet ditt, vil gi en mer detaljert beskrivelse av hva som kan være nødvendige tiltak for å rette opp en feil. I tilfeller der bruksanvisningen ikke svarer på det du lurer på, ber vi deg ta kontakt med oss på chat.
Hvis problemet gjelder monteringen av låsen kan du ta kontakt med vår kundeservice på tlf. 915 03033 eller chat.
Ligger feilen i selve dørlåsen Yale Doorman, kan du kontakte Yale Support.
Når du skal pusse opp er det viktig at du tar kontakt med Sector Alarm i god tid før du faktisk starter arbeidet. Kontakt oss om din oppussing her på chat.
Så fort man demonterer en komponent som tilhører alarmen, sendes et sabotasjesignal til vår alarmstasjon. Dette vil av deg som kunde oppleves som et vanlig alarmsignal med sirene. For å sikre rett aksjon fra vår alarmstasjon, i praksis unngå at en vekter rykker ut til deg, er det viktig for oss å ha informasjon om din planlagte oppussing. Merk at dersom man demonterer komponenter selv, gjelder ikke produktgarantien.
På Mine Sider kan du knytte et eller flere alarmsystemer til applikasjonen. Klikk på "Mine alarmsystemer" i menyen til venstre, og klikk deretter på "Legge til nytt alarmsystem".

På flyttefot? Vi har spesialtilbud til deg!
Planlegger du å flytte? Om du er eksisterende kunde, kan du bare la ditt eksisterende alarmanlegg bli igjen i boligen som du flytter fra, og vi vil kostnadsfritt installere et splitter nytt anlegg på din nye adresse.
Flytter du inn i en bolig med Sector Alarm allerede installert? Da har vi et veldig godt overtakelsestilbud til deg.

Chat med Askmi
Gjør det enkelt og klikk på "Chat med oss" nederst til høyre på denne siden for å snakke med vår chatbot Askmi. Hvis det er et spørsmål Askmi ikke kan svare på vil du bli koblet opp til en av våre hyggelige ansatte på kundesenteret.

Facebook Messenger
Du kan også komme i kontakt med oss på Facebook Messenger.

Hold et smart øye på hytta
Har du hytte du ønsker å beskytte mot brann, innbrudd eller vannlekkasje? Hold et smart øye på hytta med overvåkningskameraer. Oppdag innbruddsforsøk, røyk, brann og vannlekkasjer og varm opp hytta før du kommer.
Du kan også la gjester få trygg adgang med vår nøkkelboks, eller integrer den smarte digitale dørlåsen, Yale Doorman.
Verv en venn og spar 1200 kr
Har du en venn du ønsker å beskytte mot brann, innbrudd eller andre uforutsette hendelser? Hvis du verver en venn vil både du og din venn spare penger.

Har du fremdeles spørsmål?
Sector Alarm AS | Postboks 113 Grefsen | Vitaminveien 1A, 0409 Oslo