Lysten på jobb i utlandet? Du er ett skritt nærmere!

Vårt kundesenter befinner seg i Fuengirola, sør i Spania. Vi skal bidra til sikkerhet, trygghet og høy kundetilfredshet hos våre kunder.

Hos oss vil du få:
  • Bistand med innhenting av nødvendige papirer som arbeidstillatelse, oppholdstillatelse og helseforsikring
  • Gratis opphold på hotell de første 2 ukene
  • Svært god onboarding på 3 uker
  • Gratis frokost og lunsj hver dag i vår egen kantine
  • Et energisk, inkluderende og sosialt arbeidsmiljø med sosiale happenings
  • Personlig og faglig utvikling samt gode karrieremuligheter

Hvilke arbeidsoppgaver har en kunderådgiver?

Behandle og håndtere henvendelser fra våre norske kunder i Norge, via telefon, epost og chat:

  • Lettere tekniske spørsmål
  • Brukerveiledning på våre alarmanlegg
  • Faktura- og abonnement spørsmål
  • Booking av installasjon og service
  • Velkomst- og oppfølgingssamtaler

Det er nyttig om du fra før av er og har:
  • Svært gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig
  • Erfaring med kundeservice⁣⁣
  • Tilfredsstillende vandel. Du må kunne fremskaffe tilfredsstillende uttømmende politiattest ved ansettelse. Vi bistår deg i denne prosessen.

Som person må du være selvstendig, lærevillig og målbesvisst. Du må også trives med å jobbe i et åpent kontorlandskap.

Vi ser frem til å høre fra deg, og bli bedre kjent med deg!