Hva om du kan yte god kundeservice, og samtidig få et eventyr i Spania?
Når du jobber i Sector Alarm begir du deg ut på et spennende eventyr! Vi er et veletablert skandinavisk konsern, kjent for sikkerhet og ikke minst trygghet. Dette gjelder ikke bare for kundene våre, men også for våre kollegaer.
Din viktigste arbeidsoppgave som Kunderådgiver er å besvare spørsmål fra kundene om alarmanlegg, faktura, abonnement og lignende via telefon, e-post og chat.
Du vil i tillegg booke nyinstallasjoner og service, samt gi velkomstsamtaler til nye kunder og oppfølgingssamtaler til eksisterende kunder.
Hva om hele arbeidsplassen din jobbet for din suksess?
Som Kunderådgiver i Sector Alarm vil du få all nødvendig opplæring for å lykkes med dine nye arbeidsoppgaver. Gjennom vårt interne kursakademi får du flere uker med grundig opplæring, med mulighet for ekstra påfyll ved behov. Vi har egne coacher som følger deg opp underveis, du vil derfor ha tilgang på støtten, veiledningen og oppfølgingen som trengs for å mestre jobben. Du blir en del av et energisk og inkluderende arbeidsmiljø med norske og internasjonale kollegaer. Ønsker du å kunne vokse i nye retninger? Da er dette riktig arbeidsplass for deg, faktisk i 2022 ble 95% av alle lederstillinger på kundesenteret besatt av interne kandidater. Dette er vi veldig stolte av. We've got you!
Hvem ser vi etter?
Vi ser etter deg som har erfaring med kundeservice eller kundesupport, gjerne over telefon. Vi har vunnet prisen for Årets beste kundeservice hele 12 ganger, dette er et mål også for årene fremover. For å yte førsteklasses service, er det derfor viktig for oss at du har svært gode kommunikasjonsferdigheter muntlig- og skriftlig på norsk. Vi ser for oss at du også kan kommunisere godt med kunder på engelsk ved behov.
Du kommer til å samarbeide tett med kollegaer på tvers av avdelinger samtidig som du har mange baller i lufta, det vil derfor være en fordel at du er strukturert, organisert og at du har en høy stresstoleranse.
Stilingen krever at du kan vise til en tilfredsstillende vandelsattest, vi bistår deg i denne prosessen.
Hva om arbeidsgiveren din hadde gjort alt for din trivsel? We’ve got you!
Å flytte til utlandet kan være en krevende prosess for mange. For å gjøre overgangen enklest mulig for deg, vil du få støtte under flytteprosessen og bistand med opphold den første tiden. Du vil få en fast arbeidskontrakt, i tillegg til hjelp med å skaffe nødvendige papirer som arbeidstillatelse, oppholdstillatelse og helseforsikring.
Alle ansatte på kundesenteret i Fuengirola får tilgang på gratis frokost og lunsj i kantina vår hver dag. Utover dette vil du få delta på ulike sosiale begivenheter og team-aktiviteter i solfylte Spania med omtrent 300 soldager årlig.
Er du nysgjerrig på hvordan det er å jobbe hos oss, besøk vår Instagram-profil @sectoralarmcs
Har du spørsmål, kan du ta kontakt med Talent Acquisition Specialist Yvonne Kjennerud Wollesund på e-post yvonne.wollesund@sectoralarm.no
Søknader behandles fortløpende.