Vi har Norges beste kundesenter

I Sector Alarm jobber vi hver eneste dag for at kundeopplevelsen skal være den beste. Dette gjør vi gjennom blant annet kundeundersøkelser, som sikrer oss ønsket fokus på kundetilfredshet og service. Du som kunde skal føle deg trygg på at Sector Alarm er det riktige valget. Dette bekreftes av at vi i år er nominert til Norges beste kundeservice i Åpen klasse, i Kantar TNS’ årlige måling. Dette er vi veldig stolte av!

Her kan du lese mer om nominasjonene: https://bit.ly/2VQF7JL

Torsdag 25. april 2019 ble Sector Alarms kundesenter kåret til bransjens beste for 11. gang!

"Ble tatt i mot av en blid, vennlig og imøtekommende kundebehandler. Denne lyttet tydelig til hva jeg har å si og hvor dette igjen ble tatt med i forslaget til løsning. Føler uten tvil at jeg fikk det aller beste tilbudet som kunne tilbys meg her i dag."
Person 1

"Jeg har bare positive kommentarer til denne samtalen. Enkle, forståelige og logiske tastevalg, lett å komme frem til kundebehandler, gode produktalternativer, en god pris. En god kundeopplevelse, og jeg kommer gjerne tilbake ved behov."

Person 2

Bransjens beste kundesenter 2008-2018

Den prestisjetunge bransjeprisen baserer seg på Norges største og mest omfattende undersøkelse av kundeservice. En rekke observatører utgir seg for å være kunder, og kontakter et bredt utvalg av kundesentre hvor de tester servicenivået gjennom såkalt ”mystery calling”. Dette er 9. gang prisen deles ut.

Kundeserviceprisen

Dette er Norges største blindtest av kundesentre der det er gjennomført 25 samtaler til 105 av de største kundesentrene i Norge innenfor 16 utvalgte bransjer og en åpen klasse. I 2011 gikk den gjeveste prisen til Sector Alarm der vi ble best i Norge uavhengig av bransje. I 2015 ble vi sammen med Tele2 og Vitamail kåret til Norges beste kundesenter, og med dette forsterker vi vår posisjon som bransjens beste kundesenter. Det samme skjedde i 2016. I 2018 har vi altså igjen nå fått prisen for bransjens beste kundeservice, og vi takker alle våre kunder for at de gjør dette mulig for oss. Tusen takk!


Undersøkelsen gjennomføres av SeeYou i forbindelse med Call Center Dagene hvert år i regi av Confex.