Her kommer litt informasjon om din nye faktura

I løpet av mars bytter vi til en ny faktura- og betalingspartner. Endringene skjer automatisk og gjennomføres for at det for deg som kunde skal bli enklere å ta imot og betale dine fakturaer.


Hvis du har noen flere spørsmål etter å ha lest informasjonen nedenfor så er du velkommen til å chatte med oss ​​​​​​​​​​ved å klikke på “chat med oss” som du finner nederst til høyre på denne siden.


På grunn av byttet av faktura- og betalingspartner kan noen av våre kunder få to fakturaer i sin nettbank samtidig. Fakturaene er for to ulike perioder, men hos noen kunder kan begge fakturaene ha samme forfallsdato. Vi ber alle våre kunder betale sine fakturaer som normalt. Vi beklager ulempene dette kan medføre. Vi presiserer at dette er et engangstilfelle.

Dette gjelder for de forskjellige faktureringsmetodene:

Papirfaktura

Fakturaen som nå blir sendt ut vil få et nytt utseende og inneholder ny betalingsinformasjon. Det betyr at det er et nytt bankkontonummer du skal betale til. Det er viktig at du betaler til det nye kontonummeret som står på fakturaen.

E-post faktura

Fakturaen som nå blir sendt ut vil få et nytt utseende og inneholder ny betalingsinformasjon. Det betyr at det er et nytt bankkontonummer du skal betale til. Det er viktig at du betaler til det nye kontonummeret som står på fakturaen.

AvtaleGiro

Dersom du allerede har en AvtaleGiroavtale med oss kommer alt til å være likt som tidligere – AvtaleGiroavtalen overføres automatisk og du trenger ikke foreta deg noe.

Efaktura

Dersom du allerede har en e-fakturaavtale med oss vil denne automatisk overføres og du trenger ikke foreta deg noe. Vi gjør oppmerksom at fakturaen vil ha et nytt utseende.

Ofte stilte spørsmål om Billogram

Hvorfor har bankkontonummeret blitt endret?

Vi har byttet faktureringspartner og bankforbindelse.

Hvorfor får jeg bekreftelse på at fakturaen er betalt via mail?

En av fordelene med Billogram er at du kan få en bekreftelse på at betalingen din har gått igjennom. Du kan selv endre dette via fakturaen fra Billogram ved å gå inn på kontoinnstillinger der.

Hva skjer om jeg har betalt inn til feil bankkontonummer?

Vi vil i en periode finne betalingen din og føre den over til riktig kontonummer. Vi kommer da til å sende deg en SMS om å huske på å betale til riktig kontonummer neste gang.

Hvorfor ser fakturaen annerledes ut?

Vi har nylig byttet faktureringspartner til BIllogram, og utseendet på fakturaen har blitt oppgradert. Legg merke til at det er nytt kontonummer.

Er det sikkert å betale med Billogram?

Ja, det er det. Vi har nylig byttet faktureringspartner til Billogram.

Hva er det nye bankkontonummeret?

1506 76 16089

Hvordan kan jeg aktivere AvtaleGIro?

Du kan enkelt gjøre dette via din egen nettbank eller ved å logge deg inn på Billogram.com

Hvordan kan jeg aktivere e-Faktura?

Dette aktiveres i din nettbank. Ved å velge «Ja takk til alle» så vil du få e-Faktura fra alle som tilbyr dette.

Jeg har en faktura fra Payex, skal jeg betale den?

Har du en faktura fra Payex betaler du den til det kontonummeret som er oppgitt på Payex fakturaen. Når første faktura fra Billogram kommer så betaler du til det kontonummeret som er oppgitt på BIllogramfakturaen.