NKB: Vi har svært fornøyde kunder!

I dag ble resultatene fra Norsk Kundebarometer offentliggjort. Sector Alarm går betydelig frem og kan bruke betegnelsen 4 stjerner i Norsk Kundebarometer 2019. Med 4 stjerner så kan vi være stolte av å ha svært fornøyde kunder etter Norsk Kundebarometers indeksmetode på kundetilfredshet.


Det betyr at vi jobber riktig. Fortsetter vi med vårt gode arbeid er jeg sikker på at fremgangen fortsetter. Kundetilfredshet er et svært viktig måleparameter for oss og det er veldig gøy at vi rykker opp hele ti plasser på totallisten. Resultatet er en lagseier og viser at vi jobber riktig.


Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i mer enn tjue år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.

Mer enn 6.400 forbrukere har fortalt hvor fornøyde de er med bedrifter de selv kjøper varer og tjenester av. Deltakerne i undersøkelsen har altså førstehåndserfaring med virksomhetene de vurderer.

Norsk Kundebarometer 2019 fra BI omfatter til sammen 160 bedrifter fra rundt 30 ulike bransjer. Undersøkelsen ble gjennomført i perioden fra januar til april 2019.